2015

  • letni ladijski pretovor doseže 20 milijonov ton
  • postanemo eno osrednjih izvoznih pristanišč za Daljni vzhod nemške korporacije Daimler AG za izvoz avtomobilov, proizvedenih v tovarnah Mercedes - Benz v Nemčiji in nekaterih drugih evropskih državah.
  • Evropska komisija nam dodeli posebno priznanje na področju ravnanja z okoljem. Kot nacionalni pionir na tem področju vzdržujemo certifikat EMAS že sedmo leto,
  • za skladiščenje avtomobilov je bilo urejenih in asfaltiranih 56.500 m2 površin v zaledju drugega pomola, 
  • sprejet je Strateški poslovni načrt družbe in Skupine Luka Koper za obdobje 2016 – 2020, Poslovna strategija družbe in Skupine Luka Koper do leta 2030 ter Strateški poslovni načrt do leta 2020 z usmeritvami do leta 2030,
  • zaključena je druga faza poglabljanja vplovnega kanala znotraj akvatorija na –15 metrov. 

2014

  • letni ladijski pretovor doseže 19 milijonov ton,
  • prvi bazen ob obali kontejnerskega terminala smo poglobili na - 14 metrov, projekt pa je bil sofinanciran iz EU projekta Napadrag,
  • dokončana je poglobitev vplovnega kanala v prvi bazen na -15 metrov, 
  • Luka Koper, d. d., je prejela prvo nagrado združenja evropskih morskih pristanišč ESPO (European Sea Ports Organisation). V finalu za nagrado, ki jo združenje vsako leto podeljuje okoljsko najbolj prijaznim in družbeno odgovornim pristaniščem v Evropi,
  • prejeli smo certifikat ISCC EU, ki potrjuje, da v Luki Koper, d. d., pretovarjamo in skladiščimo olje oljne ogrščice, sojino olje, palmin biodizel, bioetanol in rabljeno kuhinjsko olje skladno z direktivo ES o spodbujanju uporabe energije iz obnovljivih virov,
  • prejeli smo nagrado Brand Leader Award za najboljšega pristaniškega operaterja in ponudnika logističnih storitev v jugovzhodni Evropi,
  • pomembna konkurenčna pridobitev za Luko Koper je možnost carinjenja blaga na ladji (pre-clearing).

2013

  • letni ladijski pretovor doseže 18 milijonov ton,
  • na kontejnerskem terminalu prvič v zgodovini pristanišča presežemo 600.000 TEU kontejnerskih enot,
  • uradna umestitev Luke Koper v mediteranski in baltsko-jadranski koridor,
  • podaljšanje registracije v sistem EU za okoljevarstveno vodenje organizacij EMAS do leta 2016,
  • uvedba mobilne aplikacije za pametne telefone in tablice.

2012

  • odvisna družba Luka Koper INPO, d. o. o., pričela poglabljati plovno pot v prvi bazen pristanišča,
  • privežemo največjo kontejnersko ladjo doslej. Ladja Maersk Karlskrona je dolga 318 in široka 43 metrov, s kapaciteto 7.908 TEU,
  • na portalu za trajnostni razvoj http://www.zivetispristaniscem.si/ začnemo objavljati podatke o kakovosti morja,
  • prejmemo certifikat o ekološki pridelavi/predelavi kmetijskih pridelkov oziroma živil, ki potrjuje, da tovor po vseh fazah pretovora in skladiščenja v pristanišču ohrani lastnosti ekološke pridelave,
  • uvrstitev med finaliste v mednarodni konkurenci za nagrado Containerisation International Awards v kategoriji trajnostni razvoj.

2011

  • Vlada RS sprejme Državni prostorski načrt za celovito prostorsko ureditev pristanišča za mednarodni promet v Kopru,
  • letni ladijski pretovor preseže 17 milijonov ton,
  • pridobimo certifikat AEO (Authorised Economic Operator) za področje varstva in varnosti pristaniškega območja,
  • potniški terminal v tej sezoni zabeleži prihod več kot 100.000 potnikov,
  • na kontejnerskem terminalu prvič v zgodovini pristanišča presežemo 500.000 TEU kontejnerskih enot.

2010

  • zgradimo terminal za alkohole,
  • pridružena družba TOC, Tehnološki okoljski in logistični center, d. o. o., pridobi certifikat SIST EN  ISO/IEC 17025,
  • na portalu za trajnostni razvoj www.zivetispristaniscem.si zacnemo objavljati podatke o povprečni urni ravni hrupa in prašnih delcev v pristanišču,
  • Evropska komisija izda odločbo o sofinanciranju 2. faze obnove in posodobitve železniške proge Koper-Divača,
  • uvrstimo se med finaliste nagrade ESPO 2009 (European Seaports Organization),
  • Združenju NAPA se pridruži še 5. članica, sosednja Reka,
  • pridobimo sistem EU za okoljevarstveno vodenje organizacij EMAS.

2009

  • zaživi nov portal za trajnostni razvoj pristanišča www.zivetispristaniscem.si,
  • severnojadranska pristanišča Koper, Trst, Benetke in Ravenna podpišejo sporazum o ustanovitvi združenje NAPA (North Adriatic Port Association),
  • v pristanišče prispejo štiri nova post-panamax kontejnerska dvigala.

2008

  • podpišemo koncesijsko pogodbo med Luko Koper in državo za obdobje 35 let. Koncesijska pogodba ureja področje opravljanja pristaniških dejavnosti, vodenje, razvoj in redno vzdrževanje pristaniške infrastrukture,
  • naša hčerinska družba Adria Transport, d.o.o., kot prvi privatni železniški operater prične z obratovanjem v Sloveniji, Avstriji in Nemčiji,
  • letni ladijski pretovor preseže 16 milijonov ton,
  • dokončamo investicijo v podaljšek operativne obale prvega pomola,
  • podpišemo novo Kolektivno pogodbo, ki ohranja zdravo ravnovesje med ekonomskimi, socialnimi in okoljskimi vidiki razvojnih usmeritev pristanišča.

2007

  • ustanovimo družbo Adria Terminali, d. o. o., ki upravlja suhozemni terminal v Sežani,
  • uporabimo prvi sklop novega informacijskega sistema za podporo operativnemu delu in trženju (TinO),
  • otvoritev regijskega predstavništva Luke Koper na Daljnem vzhodu v Maleziji,
  • postavitev temeljnih kamnov za podaljšanje prvega pomola za potrebe kontejnerskega terminala in izgradnjo novega skladišča za avtomobile,
  • letni ladijski pretovor preseže 15 milijonov ton,
  • pridobimo certifikat ISO 22000:2005 za sistem vodenja varnosti živil.

2006

  •  prejmemo Nagrado za finaliste Evropske poslovne odličnosti,        
  •  ladijski pretovor preseže 14 milijonov ton.

2005

  • prejmeno Evropsko priznanje za poslovno odličnost fundacije EFQM (European Fundation for Quality Management),
  • kupimo novo kontejnersko dvigalo,
  • letni ladijski pretovor preseže 13 milijonov ton,
  • v pristanišču sprejmemo prvo potniško ladjo.

2004

  • Luka Koper, d. d., dobi status BIP točke (Border Inspection Post) za blago, namenjeno v EU,
  • dokončna ureditev terminala za razsute tovore, ki ga preimenujemo v Evropski energetski terminal,
  • prodamo delež v družbi Trieste International Container Terminal spa.

2003

  • letni ladijski pretovor preseže 11 milijonov ton blaga.

2002

  • prejmemo Priznanje Republike Slovenije za poslovno odličnost.

2001

  • intenzivno gradimo na II. pomolu.

2000

  • prejmemo okoljski certifikat ISO 14001,
  • pridobimo 30-letno koncesijo za upravljanje kontejnerskega terminala v pristanišču Trst preko hčerinske družbe Trieste International Container Terminal spa.

1999

  • zgradimo garažno hišo s kapaciteto 3.350 avtomobilov.

1998

  • zgradimo živinski terminal,
  • zgradimo center za ravnanje z odpadki.

1997

  • pridobimo certifikat ISO 9002,
  • vzpsotavimo monitoring morja in pričnemo sodelovati z REMPEC centrom z Malte (center za aktivnosti proti onesnaženju Sredozemskega morja).

1996

  • zgradimo terminal za avtomobile,
  • privatizacija in preoblikovanje podjetja v Luko Koper d. d..

1988

  • zgradimo silos za žito.

1984

  • zgradimo terminal za razsute tovore.

1979

  • zgradimo kontejnerski terminal.

1974

  • vzpostavimo prvo redno kontejnersko linijo za Sredozemlje.

1967

  • vzpostavljena je železniška povezava Kopra z zaledjem.

1963

  • pristanišče pridobim status prostocarinske cone.

1958

  • na prvem vezu privežemo prvo čezoceansko ladjo Gorica.

1957

  • ustanovitev Pristanišča Koper.