S tem sloganom se 19 logističnih podjetij iz Slovenije, pod okriljem javne agencije Spirit, predstavlja na največjem sejmu s področja logistike in transporta na svetu – bienalnem sejmu Transport & Logistic v Munchnu. Slovenska stojnica obsega 280 kvadratnih metrov razstavne površine in predstavlja prednosti logistične poti preko Slovenije.

Današnje otvoritve sejma se je udeležil tudi gospodarski minister Zdravko Počivalšek, ki se mudi na  dvodnevnem obisku na Bavarskem. Minister Počivalšek je v svojem nagovoru slovenskim in tujim logistom spomnil, da ima Slovenija strateško geografsko pozicijo, saj leži na križišču več evropskih koridorjev. Poleg tega ima bogato tradicijo in znanje iz logistike, saj izvaža kar 80 odstotkov svoje proizvodnje. Minister je izpostavil tudi obsežne investicije na področju transporta, ki so v teku, kot na primer modernizacija celotnega železniškega omrežja, gradnja dodatnega tira med Koprom in Divačo ter gradnja dodatnega predora pod Karavankami.

Luko Koper na sejmu predstavlja številna delegacija, predvsem komercialistov in predstavnikov različnih terminalov, s članom uprave družbe Metodom Podkrižnikom na čelu. Luka Koper se predstavlja predvsem z razvejeno mrežo železniških povezav z največjimi in najpomembnejšimi gospodarskimi središči v srednji Evropi. Koper ima namreč med evropskimi pristanišči enega najvišjih deležev pretovora po železnici. Več kot 60 vlakov dnevno povezuje pristanišče z zalednimi trgi, kar na letni ravni pomeni skoraj 24.000 vlakov.

Letošnji sejem je rekorden, saj so organizatorji pritegnili kar 2.360 razstavljavcev. Močno so prisotni kitajski logisti, njihovo število se je v primerjavi s prejšnjo edicijo kar podvojilo. Ob robu sejma se bo zvrstilo 50 forumov, ki se osredotočajo na svetovno gospodarstvo, digitalizacijo, pomanjkanje voznikov in kvalificiranih delavcev ter trajnostno logistiko v mestih. Velik poudarek je tudi na železniškem transportu. Večina držav namreč napoveduje zelo konkretne premike tovora s cest na železnico. Na področju pristanišč so letos v ospredju dodatni stroški za ladjarje zaradi omejevanja izpustov žvepla in prehoda na bolj čiste energente.