Tema konference je bila zelo aktualna, saj se električna vozila vse bolj uveljavljajo, prinašajo pa tudi spremembe na področju avtomobilske logistike in na transportnih poteh, katerih del so tudi pristanišča. Na dogodku so poleg projektnih partnerjev sodelovali tudi proizvajalci električnih vozil Renault, Nissan in Toyota.

Prodaja električnih avtomobilov se v Evropi intenzivno povečuje, čemur se bodo morali prilagoditi tudi logistični akterji. V vodilnih sredozemskih lukah za avtomobilski promet, Barceloni in Kopru, ki sta tudi partnerici projekta CarEsmatic, budno spremljajo trende v avtomobilski panogi in že danes izboljšujejo sisteme ravnanja z okoljem in energetske učinkovitosti, tudi z nakupi električnih vozil za lastne potrebe. V sklopu projekta pristanišči načrtujeta poskusno postavitev električnih polnilnic,  ki jih bo testiral eden vodilnih avtomobilskih ladjarjev v Sredozemlju Neptune Lines.

Udeleženci so si lahko v času konference ogledali gradbena dela na osnovni pristaniški infrastrukturi v španskem pristanišču, ki potekajo v okviru projekta CarEsmatic. Gre za prilagoditev železniške infrastrukture na tamkajšnjem avtomobilskem terminalu, ki bo po zaključku podpiral tri različne širine tirov, vključno z evropskim standardom. V Luki Koper pa bomo zgradili VI. skupino tirov in RO-RO privez v tretjem bazenu.