Simboličen začetek glavnih gradbenih del

05.05.2021|Družba 2TDK danes podpisa pogodbo za glavna dela na projektu drugi tir, in sicer še za odsek med Divačo in Črnim Kalom.

Investicijski program za drugi tir noveliran

21.04.2021|Nadzorni svet družbe 2TDK je podal pozitivno mnenje k noveliranemu investicijskemu programu.

Oddana tudi dela za odsek Divača – Črni Kal

20.04.2021|Avstrijski Strabag z zahtevkom za revizijo ni uspel.

Dela za odsek Črni Kal - Koper oddana

31.03.2021|Družba 2TDK s Kolektorjem podpisala pogodbo za gradnjo odseka med Črnim Kalom in Koprom.

Podaljšan rok za oddajo ponudb

22.02.2021|Rok za oddajo finančnih ponudb za glavna dela na odseku Divača-Črni kal in Črni Kal-Koper podaljšan na 4. marec.

Za gradnjo odseka 2: Črni Kal-Koper štirje revizijski zahtevki

01.02.2021|2TDK je na odločitev o priznanju sposobnosti za gradnjo odseka 2: Črni Kal-Koper prejela štiri revizijske zahtevke

Priznanje sposobnosti za gradnjo glavnih objektov drugega tira na odseku 2: Črni Kal - Koper

19.01.2021|Družba 2TDK je sposobnosti za sodelovanje v drugi fazi javnega naročila za gradnjo objektov drugega tira železniške proge za odsek 2: Črni Kal - Koper priznala trem kandidatom.

Za gradnjo odseka 1: Divača-Črni Kal štirje revizijski zahtevki

11.01.2021|2TDK je na odločitev o priznanju sposobnosti za gradnjo odseka 1: Divača -Črni Kal prejela štiri revizijske zahtevke

Priznanje sposobnosti za gradnjo glavnih objektov drugega tira na odseku 1: Divača - Črni kal

28.12.2020|Družba 2TDK je sposobnosti za sodelovanje v drugi fazi javnega naročila za gradnjo objektov drugega tira železniške proge za odsek 1: Divača–Črni Kal priznala trem kandidatom.

EU odobrila kohezijska sredstva za drugi tir

09.09.2020|Evropska komisija je iz kohezijskega sklada odobrila 80 milijonov evrov za projekt drugega tira.

Brez drugega tira izgubljamo vsi

04.09.2020|Slovensko gospodarstvo bo v 30-letih izgubilo do tri milijarde evrov ali 145 milijonov letno, če drugi tir med Koprom in Divačo ne bo zgrajen do 2026, sta izračunala dr. Igor Masten in dr. Aleš Groznik, avtorja študije Analiza vpliva projekta izgradnje drugega tira Divača–Koper na slovensko gospodarstvo.

Z izkopanim flišom bodo sanirali kamnolom

18.06.2020|Pri gradnji predorov na trasi druga tira bodo izkopali okrog 4 milijone m3 naravnega apnenca, fliša in ostalega mešanega materiala.

Gradnja objektov čez dolino Glinščice naj bi se pričela konec poletja

23.04.2020|Objekte za prečkanje doline Glinščice (dva mostova in galerijo) bo gradil konzorcij treh družb: Markomark Nival, Nival Invest in Ekorel.

Pobuda o dvotirni progi sprejeta

23.01.2020|Vlada RS je danes sprejela Sklep o izvedbi državnega prostorskega načrtovanja za spremembe in dopolnitve državnega lokacijskega načrta za drugi tir železniške proge na odseku Divača–Koper.

Razpisana glavna dela na trasi drugega tira

14.11.2019|Gradnja drugega tira bo razdeljena na dva odseka.

Gradi se 20 dostopnih cest

25.10.2019|Gradnja dvajsetih dostopnih cest je v polnem teku.

Drugi tir kot graditeljski izziv

04.10.2019|V Portorožu je 3. oktobra potekalo strokovno srečanje »Nova železniška proga Divača – Koper kot graditeljski izziv«.

Podpisana pogodba o upravljanju drugega tira

01.09.2019|30. avgusta sta družba 2TDK in SŽ-Infrastruktura podpisala Pogodbo o upravljanju javne železniške infrastrukture drugega tira na odseku Divača–Koper.

Pobuda za nadgradnjo proge Divača-Koper v dvotirno progo

27.05.2019|Ministrstvo za infrastrukturo na okoljskem ministrstvu vložilo pobudo za spremembe in dopolnitve državnega lokacijskega načrta za drugi železniški tir Divača – Koper iz leta 2005.