Nove okoliščine, ki so bile povezane predvsem s krizo v Rdečem morju, so od vseh, ki smo del logistične verige, zahtevale številne prilagoditve. Iskati in izkoriščati smo morali nove poslovne priložnosti, hkrati pa ohranjati odličen servis, s katerim že leta utrjujemo položaj enega najpomembnejših pristanišč v regiji. Kontejnerski terminal je že leta paradni konj koprskega pristanišča, ki je strateškega pomena za Slovenijo, zato je rast pretovora kontejnerjev pomembna za krepitev nadaljnje gospodarske rasti. Podobno velja za Terminal za avtomobile, ki sodi med najuspešnejše v Evropi. Prav zato sta mesečna rekorda na kontejnerskem in avtomobilskem segmentu potrditev, da smo v obdobju po stabilizaciji pomorskega prometa in ob normalnem poteku plovbe ladji uspeli odgovoriti na letos zahtevne razmere.

Za Luko Koper je tudi izjemno uspešna sezona prihoda potniških ladij, v kateri smo zabeležili skupno 73 prihodov potniških ladij in 125.327 gostov, s čimer smo presegli lanskoletno rekordno številko 120.533 potnikov. V septembru smo zabeležili prihod 1000. potniške ladje, ki je v Koper priplula od začetka potniškega ladijskega turizma leta 2005.

Rekordnim številkam se bližamo tudi na Terminalu za tekoče tovore, kjer beležimo visoko rast v primerjavi z enakim obdobjem lani. Rast je posledica povečanega povpraševanja in potrošnje na vseh področjih tekočih tovorov, vključno z letalskim in dizelskim gorivom ter kemikalijami.

Zadnji meseci so bili z vidika organizacije dela in povečanega obsega tovora zahtevni tudi za preostale terminale v Luki Koper, kjer so prav zaposleni, s svojo zavzetostjo in hitro odzivnostjo, poskrbeli za pozitivne številke pretovora.

Ker se v pristanišču zavedamo, da bodo za nadaljnji razvoj pristanišča in nove dosežke ključne investicije, smo zagnali obsežen petletni investicijski cikel, ki bo usmerjen v širitev vseh dejavnosti in uresničevanje trajnostnih zavez v okviru projektov digitalnega in podnebnega prehoda.