V minulih dneh smo nad železniške tire kontejnerskega terminala zapeljali novo RMG (Rail-Mounted Gantry) dvigalo, ki bo še dodatno dvignilo produktivnost pri nakladanju in razkladanju vlakov. Z njim bomo pretovarjali kontejnerje s petih tirov oziroma vlakovnih kompozicij naenkrat. Tri tovrstna dvigala imamo od leta 2017, na slabih 6 kilometrih terminalskih tirov bo odslej delovalo še četrto.
Kontejnerski terminal premore enega višjih deležev prevoza po železnici v Evropi (modal split), saj 52 % kontejnerjev prispe ali odpotuje iz Kopra po tirih. Terminal se ponaša tudi z razvejano mrežo intermodalnih servisov, saj je iz Kopra moč doseči več kot 25 logističnih in industrijskih centrov po srednji in vzhodni Evropi. Dnevno razložimo oz. naložimo od 24 do 28 vlakovnih kompozicij, z novim RMG dvigalom in nekaterimi drugimi naložbami pa je sedaj možno obdelati tudi do 32 vlakov dnevno.
Posamezno dvigalo je težko 300 ton, poganja jih elektrika in so zato manj hrupna in ne povzročajo direktnih emisij. Opremljena so tudi s sodobnimi asisteničnimi sistemi, ki razbremenjujejo žerjavista in povečujejo varnost.